Det är med stor glädje jag presenterar Fredrik Jensen som ny kollega på Framgångsrik Försäljning. En riktig stjärnvärvning för att tala idrottsspråk säger Johan Lindahl, VD på Framgångsrik Försäljning.

Jag har arbetat med Fredrik tidigare och känner honom som en gedigen person med bred erfarenhet från både näringslivet och sportens värld. Fredrik är för många känd från sin tid som VD i Vita Hästen och kommer närmast från en tjänst som Regionchef på OMT AB. Med sin erfarenhet från såväl företagsledande positioner som försäljning och marknadsföring har Fredrik mycket att bidra med i vår fortsatta expansion fortsätter Johan Lindahl. Fredrik börjar på Framgångsrik Försäljning 8 oktober.

Det är med stor glädje och spänd förväntan jag ser fram emot att få jobba tillsammans med Johan och Framgångsrik Försäljning säger Fredrik Jensen. Ett koncept jag själv, tack vare Johan, använt mig av i mina verksamheter där vi genom konkreta verktyg samt tydliga beteendeförändringar uppnått ett mycket gott resultat fortsätter Fredrik.

Fakta om Framgångsrik Försäljning
Framgångsrik Försäljning är ett beteendevetenskapligt utbildningskoncept i bemötande, kommunikation och försäljning. Sedan starten 2015 har fler än 150 företag och totalt över 6000 personer över hela Sverige tagit del av konceptet.

www.framgangsrikforsaljning.se

Johan Lindahl, VD Framgångsrik Försäljning