• söndag 30 april 2017

X-Force Factory Fitness Norrköping är nominerad till Årets Tillväxtpris

Sveriges största gym X-Force Factory Fitness i Norrköping är nominerad till Årets tillväxtpris som ett av 3 företag som avgörs på näringslivsgalan den 10 Maj.

Kriterier för nomineringen är följande:

• Företaget ska vara ett företag som visar en stabil tillväxt (på stark frammarsch)
• Företaget ska vara en bra förebild genom sitt sätt att ta samhällsansvar
• Företaget ska ha mod, uthållighet och engagemang
• Företaget har ett aktivt engagemang för och bidrar positivt till utvecklingen av det lokala samhället/orten Norrköping och regionen.

X-Force Factory Fitness växer ytterligare under 2017 och 2018. I verksamheten ingår bland annat det världsunika träningskonceptet X-Force. Effektiv träning som passar alla.

Vi är väldigt glada för nomineringen och har jobbat hårt med att utveckla våra anläggningar tillsammans med våra medarbetare. Vi ser också att träningskonceptet och maskinen X-Force ger träningsresultat för våra medlemmar som blir fler och fler. Vi gläds också över att vår systeranläggning X-Force Factory Fitness i Linköping var nominerad till årets gym på Guldgalan (Fitnessgalan) i Stockholm December 2016 och blev topp 5 i Sverige säger Peter Ericsson, VD.

Årets tillväxtpris avgörs på Näringslivsgalan den 10 Maj.

Vid frågor kontakta Peter Ericsson, VD 070-610 82 02

Fält markerade med * är obligatoriska.

Rubrik *
Skriv in ditt pressmeddelande (max 2000 tecken) *